Thursday, December 16, 2010

broadband

time: 5.30 am
awl seh aku bangon! ahaaa
smlm pkul 8 aku da tido... ;)
*penat*
Ooohh
bkn na citer psl tido tp na citer pasal streamyx KMPH yang entah pape entah..
ade ke?
aku bukak blogger: laju seh, sesaat je loading..
aku bukak facebook: ta dapat2!!!!!!
hape entah !!!
bosan aku!
*haish*
so?
timbullah kembali segala ingatan aku kepada cadangan aku dulu untuk memiliki broadband sendiri....haha
tapi....
aku ni bagus jugak sebenarnya..hee
sebab::
everytime aku pikir na beli broadband,
i will have my second thought::
boley ke aku control diri aku nanti?
limitkan mase untuk online?
boley ke?
haaa
thats way lah sampai sekarang aku ta beli2 lagi broadband.
baguskan aku??
hhahaha
tapi melihatkan keadaan streamyx yang bodoh neh!
aku pom have the third thought::
ha ha ha :D

No comments:

Post a Comment