Thursday, December 2, 2010

sakit demam selsema

ye.. bersesuaian dgn entry pd kali ini..
aku menaip sambil
'serok hinguh'
kate cik ila...
hadu...
amatlah aku xsuka condition ini !
tp sudah lumrah alam..
bila berlakunya perubahan cuaca,
maka berlaku lah juga perubahan terhadap kesihatan
tubuh badan aku ini..
seksa....
berkilo kilo tisu aku guna wat tadah
hingus yg amatlah excited skali terjun dari lobang hidung aku neh !
*haish*

dan..

sebelum bercerita lebih lanjut mengenai hingus ku ini...
hahhaa

result pspm da klua weih !
naseb je aku ta kene tendang..
mati2 aku ingt nk ready packing brg..
hahhaha
alhamdulillah.....
kalo xblaja dpt pointer cam boley la....
kalo blaja dgn seblajanya mcmmane ye??
hahhaha
kononnye nk blaja btol2 sem 2..
ye sgt lah tu ecah..
ko tu dari zaman kanak2 lagi
pamalas yang paling top sekali
(penggunaan BM yang salah,pdulik hape aku ! :) )

tgk je lah nanti...
tak jnj ye.. :D
sbb sy mmg mcmni..
esok PMR, mlm baru bukak buku
mggu dpn SPM, hari ini baru nk ulangkaji
dekat 2 mggu lg nk PSPM, tyme study week baru aku start study..
hahhahahaha
BENGONG LAH AKU NEH ! ;)>


No comments:

Post a Comment