Sunday, April 4, 2010

cot cet cot cet!

ohooohoooo
adus!
kenapa???
kenapa???
owh!
aku tak tahu...
sesumguhnye aku tak tahu
aku amat tak tahu
aku tak tahu nak tulis ape!!
hhahahha
kasi suspen ckit..
lalaalaa~~

di tgh mlh buta ni
aku sememangnye tak ade
waktu utk wat pape keje
aku sesumguhnye hanya ade waktu utk
duduk duduk saje
membazir waktu~~

maka terfikir dan terpintas lah
di benak otak aku yng xbrape cemerlang ni
utk membazirkan waktu aku kt blog aku
yang entah pape entah ni~~

hurmmm
nk tulis ape yer.......

yeah!
disini disenaraikan aktiviti aku pada hari ini:
(dek xde idea nk tulis ape!)

pagi:bgn pagi
tyme:kire sun tu bkn la sunrise tp sun tegak
mandi
adalah sesuatu yg diluar pemikiran otak karat bila aku mnd di pg hari...
hahaha :))
minom milo
awal2 tgh hari:bergerak ke kb
parkson
adalah membuhsankkan bila ikut oram tua shopim~~
(abah n ma)
heh heh heh
awal2 petang:pulang ke rumah
mkn maggi tomyam
(cepat sedap dan kenyang)
lewat2 petang:the only besfren i have
dayah
mcm biase...
menandangkan dirinye ke rumah aku
borak2 mkn2 sgale bagai..
awal2 malam:aku menatapkn mata aku kt tv
abpbh
lewat2 malam:adalah disini lokasi aku
blog!
menyemakkn blog aku dgn ape bnd yg xbrfaedah

maka.....
beradulah aku setelah itu.....
dalam keselesaan kurniaan Yang Maha Esa....



jgn marah aku mengarot..
aku tulis ape di otak aku..
kalo rase xbez xyah bace..
suke ati aku nk tulis ape..
dah sesumguhnye ini blog hak milik aku!

No comments:

Post a Comment