Wednesday, April 7, 2010

licence class!

tadi....
ye...
kejadian itu adalah tadi....
siang hari tadi......
maka di pagi hari tadi...
aku membangunkan diri aku
yang sesumguhnye amat mustahil dan ganjil utk bgn pagi...
namun.....
ku gagahi jua diriku ini.....
cewah!
maka bergeraklah aku ke Lamar Bakti
(tmpt buwat lesen)
untk pengetahuan mereka2 yang tidak tahu
tahu tapi lupa
xtahu dan xnak tahu
aku ingin saja memberitahu anda2 sekalian
bahawa.......
berbulan bulan suda aku menapakkan muka dan diri aku
ke tmpt buwat lesen trsebut....
namun....
belom jgk ciap.....
mengapa????
kenapa?????
ohhhh
ia kerana kemalasan tulen yg lahir dlm diri aku
heh heh heh
1: kt situ segala dan semua bnd kene TUNGGU
pegi pagi2 kene tggu...
nk start blaja kene tggu turn....
blambak humans kt situ!
turn aku memang.............
huh!
2: keadaan cuaca dan suhu yang maha panas!!!!
kulitku bagai dibakar api!!
wohoooooo~
gilak sumguh~
3: slalu aku pegi sowng jerk..
xde kwn...
maka borink yng amatlah aku!!
4:da xde da kot...
conclusion lak:
aku pom dgn suke hatinye
menjarang dan mengkadangkan kehadiran aku
ke tmpt bwt lesen trsebut.....
suke ati aku ler....
aku bayar!!
hahaha
tp...........
aku jgk yng cian sbnrnye...
bab lmbt la jgk jdnye ciap lsn aku tuuu
haha
damn me!!!
pduli hape aku!!

hah!
dicritakan pula psl kwn aku sowng ni
haha
mmg lawak lah
beliau baru saja nk buwat lsn moto
beliau pulak sesumguhnye xbrape biase drive moto
maka ditakdirkan beliau se-group dgn aku
tyme nk blaja
maka dptlah aku melihat segala galanya!!!!!
(nada jahat)
hahahaha

maka...
bermulalah....
aku lihat beliau mula2 tu xnk naek moto
tp dipaksa oleh cikgu yng ade kt situ
maka naek lah jgk beliau....
mula2...
okey jer...
tp kedrivan (drive) beliau tu sedikt slow
atau amat slow
menyebabkan beliau ketinggalan dari ahli group yng laen
itu perkara biase
tp....
inilah kemuncaknye.........
heh heh heh

setelah settle segalanye...
(di tmpt parking nk gerak ke tmpt simpan moto)
beliau telah ketinggalan bab lmbt menghidupkan enjin moto
atau lbh mudah
menyetat moto beliau
hal ini kerana.....
hahaha
beliau telah dgn xsengajanye memulas minyak moto beliau
tyme nk pusing moto
dan menyebabkan beliau melanggar devider
tyme tu hanya beliau disitu
(tmpt parking)
hahaha
maka dilihatlah oleh human laen yng ade kt situ
akan kejadian dan incident tersebut....
tp beliau hanya me-cool-kan diri beliau disaat itu
even xtlly beliau suda keketaran!!
namun selamat jgk beliau bergerak dari situ..
setelah itu....
aku sebagai kwn dan rakan beliau
dgn geli dan suke hatinye mentertawakan beliau!!!
hahahahahaha
aku:gilo molep mg t@$$(name dirahsiakn)
hahaha
t@$$: bodo la mccah....!!
tobak aku xsei doh naek moto!!
aku: bengom mg!
mano blh gitu
keno wt ugop!!
byr bena!
(pitih penting)
hahaha
t@$$:gilo laaa...
ni la pengalamey bodo aku hari ini.....
bodo bodo....
malu molep!
aku:hahahahahahahaaha

smpai skrg pom aku me-hahaha
bila teringat kejadian tersebut!
haha

cian t@$$....
haha
berbalik pada aku..
maka setelah lame waktunye
pd 13hb ni berakhir lah......
bab??
aku test ari tersebut!!
wohoooo
gilak~~
aku tgk kete jpj pom da takot!
blom tgk tuan punye kete jpj tu lagi!!
ayooyoooo

Ya Allah....
Kau selamatkanlah aku....
Kau bantulah aku lulus test nti Ya Allah.....
amin....
sesumguhnye ia somethim yng maha memalukan la lau aku fail~~
huh!
babnye aku da xhingin lg da menapakkan diri aku di
LB!!
oyeah~

then...
da mcm panjang jer crite aku ni..
so....(da xde maka)
ber-stop-lah aku disini....

ps: mcm2 aku tulis...
mcm2 bahasa aku.....
mcm2 aku mengarot...
korang xpaham???
ade aku kesah??!!!
pdulik hape aku~




No comments:

Post a Comment