Sunday, April 11, 2010

kelewatan~~

licence class...again!!
huh
tp today ade beza ckit...
xbyk..
ckit jer...
tp tetap berbeza...
walaupom ckit...
heh heh heh
(da kluar aura karut marut dah)

esop ditakdirkan bahawa aku
akan test jpj..
maka hari ni merupakan wajib bg aku
hadir latihan....

alkisahnye begin when.......

time: 8.05 am

kak: eh Aisyah!!!
ore lesen mari doh ni!!
mg xbgn lg ko???!!!
mg nk gi ko dok neh?????!!
heh??!!

aku: (dk tgh syok mmpi)
hah???????!!!!!!!
mapuh doh la........
yo gi doh ko???

kak:gi doh laa
telipom la suh dyo mari meta lagi

aku: (tgh mamai)
tut....tut......
hello cik wei???
mari amik ore lps ni la deh???

arghhhhh!!!!
gilo la....

dgn pantas tnpa berfikir aku amik towel...
mndi ala kadar...
mujur ingat nk gosok gigi...
hahaha

da rest was not so important to be write down here~ :)>

No comments:

Post a Comment