Saturday, April 17, 2010

welcome back to world of study~

dengan suka citanye aku membuka lembaran hari ini~
yeah!!
dgn sedikit bersemangat~
maka pada 16 hb 4~iaitu mggu ini~iaitu semalam
maka bersebuk sebuk segala
lepasan spm 09
mengecheck result matrik
maka bersebuk jugaklah menanya kengkawan
dpt ke tidak
maka samalah jgk halnye dgn aku~~
hehehehe
alhamdulillah syukur kpd Allah
aku berjaya gak ke matrik.....
Kolej Matrikulasi Pahang
hehehhehe

tapi...
mampukah aku???
can i afford it????
can i???
uhhhh
sumguh ku tak tahuuuuu
org kate matrik study.....fuhhh
susah!!
kene btol2 struggle!
tp aku???
blh ke???
aku bkn kategori-
tyme2 free.. study..dk ngn buku...tyme2 xfree pom lg la dk ngn buku
aku ni kategori-
tyme2 free...lepak jer..tyme2 kene study pom xstudy!
wiiii wiiii wiiii
hurmmmm

mntk2 blh la survive~~

aminnnn.....









No comments:

Post a Comment